Google Website Translator Gadget

måndag 30 april 2012

Finns det Radar mot linslöss...??

Kan någon förklara för mig ...... varför !?! Det finns väl snart inte ett enda tv-program i någon enda svensk tv-kanal, där inte...... Pernilla Wahlgren är med. Nej, jag förstår verkligen inte varför. Det kan ju inte vara brist på kändisar eller för en gång skull ....intressanta människor. Jag skulle nog kunna räkna upp en hel svärm, om jag fick några minuter på mig. Jag menar... att kunna sjunga skapligt, sådana finns det ju drösvis av bara i det här landet. Så....var är det då ?
Pernilla Wahlgren ?? Hon har ju ingen personlighet, ingen påtaglig självständig humor (att skratta genom  snabb inandning...  åt allting som andra säger är inte lika med ...humor !). Hon har sällan någonting intressant att säga. Inget att tillföra, inget att komma med helt enkelt.
Med tanke på hur förvånadsvärt efterfrågad hon uppenbarligen är, så måste hon nog själv tro, att hon är en medial raritet. En oumbärlig begåvning. En bland oss människor av Gud så självklart utvald. Nej, jag fattar bara inte varför !? Är det någon annan av er icke utvalda som förstår ?

Inga kommentarer: