Google Website Translator Gadget

torsdag 2 december 2010

Wilket lik ??

Nu är han efterlyst av Interpol ... Julian Assange. Wikileaks grundare. Det verkar, som om alla har gått på den här bluffen som nu USA och CIA försöker uttnyttja. Även tydligen det svenska rättsystemet. Hur vet du det, säger då den medialt blåögde. Nej, jag kan inte påstå, att jag till 100% vet hela sanningen i denna affär, men historien har visat, vad USA är kapabla att genomföra. Jag är mest förvånad över, att han inte redan har tagits av daga. Men det kanske vore allt för uppenbart för att USA skulle kunna komma undan med det. Då skulle det nog inte hjälpa med att försöka spela oskyldig inför omvärlden med den frågande retoriken  ......"Wilket lik ?"

Naturligtvis är det aldrig några spår som leder direkt till CIA. Det är dom trots allt lite för smarta för. Nej, det är bullvaner eller andra halvkriminella org. som anlitas förstås. Ingen ska kunna få mig att tro, att det bara är en slump, att det här plötsligt händer samtidigt som han och Wikileaks hotade med dessa avslöjanden av amerikanska dokument. Speciellt inte efter de tidigare för stormakten så generande videofilmerna, etc.. .
Även det svenska rättsystemet vekar falla till föga för trycket från stormakten i väster. Skrämmande.

Kom ihåg detta, när det här en gång kommer att avslöjas. Dock förhoppningsvis inte i samband med en begravningscermoni .... för Julian Assange !??

 Precis nu hör jag på radion, att Wikileaks server i USA har stängts ner från nätet ! Orsaken är det sämsta svepskäl jag hört. Dessutom har Visa och Mastercard bojkottat Wikileaks. Jaa, vad var det jag sa ... USA och CIA ....!?! Dom är inte ens klädsamt diskreta längre.

Inga kommentarer: